Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Χορτόπιτα με σπιτικό φύλλο

Written By Unknown on Παρασκευή 25 Απριλίου 2014 | Απριλίου 25, 2014

Από το: syntages kardias. blogspot.gr
Θα μοιραστώ μαζί σας σήμερα, μια παραδοσιακή οικογενειακή μας συνταγή, που εδώ και χρόνια πηγαίνει από μαμά σε κόρη.
Αυτήν ακριβώς την πίτα έφτιαχνε η γιαγιά μου, η συνταγή πέρασε στην

μαμά μου και πλέον την φτιάχνω κι εγώ και η αδελφούλα μου.
Φύλλο ξεκίνησα να μαθαίνω να ανοίγω από 13 χρονών (καλά, μην φανταστείτε και τέλεια) αλλά μεγαλώνοντας πιστεύω τα κατάφερα, και πέτυχα να ανοίγω φύλλο λεπτό και τραγανό, όπως ακριβώς μου αρέσει!
Την χορτόπιτα αυτή, εμείς την συνοδεύουμε με ξινόγαλο ή γιαούρτι πρόβειο.
Πάμε να σας πω πως την φτιάχνω και με χαρά να μοιραστώ μαζί σας την οικογενειακή μας συνταγή.


Διαβάστε τη συνταγή στο: Συνταγές της καρδιάς


SHARE

About Unknown