Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.
Home » , , , , » Είναι αυτές Κινέζικες Τηγανίτες;

Είναι αυτές Κινέζικες Τηγανίτες;

Written By Unknown on Δευτέρα 1 Σεπτεμβρίου 2014 | Σεπτεμβρίου 01, 2014

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
Από το: mookies
Όταν τα είδα πρώτη φορά αυτά τα πιτάκια ήμουν σίγουρη ότι θα τα λατρέψω, σχεδόν μπορούσα να τα γευτώ! Είναι ακριβώς το είδος της τηγανίτας που θα μπορούσε να έχει φτιάξει η γιαγιά μου. Από όταν ήμουν μικρή άλλωστε μας έφτιαχνε συχνά τηγανητά πιτάκια με σκέτο ζυμάρι και τηγανίτες με αυγά και φρέσκα κρεμμυδάκια. Αν ενώσεις τις δυο συνταγές της γιαγιάς έχεις αυτές τις κινέζικες τηγανίτες.
Κινέζικες; Ναι, κινέζικες... μου φάνηκε απίστευτο πως μια συνταγή από μια χώρα τόσο μακρινή όσο η Κίνα, με τόσο διαφορετική κουζίνα και κουλτούρα, έχει τόσα κοινά με την κουζίνα της μικρασιάτισας γιαγιάς μου. Αν εξαιρέσεις το σησαμέλαιο που χρησιμοποιεί η αρχική συνταγή και το αντικαταστήσεις με ελαιόλαδο θα ορκιζόμουν ότι είναι ελληνική παραδοσιακή συνταγή.

Διαβάστε τη συνταγή στο: mookiesbaker.blogspot.gr



SHARE

About Unknown