Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Κοτόπουλο με Philadelphia

Written By Unknown on Παρασκευή 19 Σεπτεμβρίου 2014 | Σεπτεμβρίου 19, 2014

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
Από το: Γεύση στο βαζάκι!
Την σημερινή συνταγή μου την σφύριξε εμπιστευτικά ένα μεσημέρι Σαββάτου κάπου στην Τούμπα ένα αγαπημένο μου πρόσωπο και είμαι ευγνώμων για την εμπιστοσύνη, διότι το φαγητό αυτό είναι από τα πλέον αγαπημένα μου!
Ξεχωριστή και μοναδική η γεύση του,
θα σας ξετρελάνει σίγουρα… Δεν ξέρω μπορεί να είναι μόνο η δική μου αίσθηση; ΟΧΙ γιατί σε όσους το έδωσαν και δοκίμασαν ξετρελάθηκαν και εκείνοι. Πάρτε μαζί σας πολλά λαχανικά, κοτοπουλάκι, philadelphia και την καλύτερη σας διάθεση και ξεκινήστε!

Διαβάστε τη συνταγή στο: www.vazaki.gr



SHARE

About Unknown