Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Φωλιές με κρέμα μελιτζάνας

Written By Unknown on Σάββατο 8 Ιουλίου 2017 | Ιουλίου 08, 2017

Φωλιές με κρέμα μελιτζάνας - by https://syntages-faghtwn.blogspot.gr
Από το: The Veggie Sisters
Στο αρχείο μου περίμενε υπομονετικά μια συνταγή για ένα ευπαρουσίαστο ορεκτικό! Φωλιές με αρωματική κρέμα μελιτζάνας. Πρόκειται για ένα πανεύκολο, ελαφρύ, νοστιμότατο καλοκαιρινό ορεκτικό που είμαι σίγουρη ότι θα αγαπήσετε! Οι φωλιές γίνονται με αυτήν την ζύμη που σας δείξαμε πρόσφατα κ που ήδη αγαπήσατε πολύ. Το μόνο που
θέλω είναι να είμαι καλά, γερή κ δυνατή, να μεγαλώνω το παιδάκι μου κ να γεύομαι την ομορφιά κ την νοστιμιά της ζωής μαζί με τους αγαπημένους μου. Να σας ευχαριστήσω μέσα από τ...
 

Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: http://theveggiesisters.gr


SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.