Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Η κρέμα της μαμάς μου ή αλλιώς η τσέχικη krupice

Written By Unknown on Κυριακή 9 Ιουλίου 2017 | Ιουλίου 09, 2017

Η κρέμα της μαμάς μου ή αλλιώς η τσέχικη krupice - by https://syntages-faghtwn.blogspot.gr
Από το: Amerimnos Taxidioths
Κάποιες μέρες σαν τη σημερινή έχω την ανάγκη να κάνω ένα βήμα πίσω και να δω τα πράγματα απλά και αθώα σαν να τα παρατηρώ με τα μάτια ενός μικρού παιδιού. Θέλω να νιώσω την παιδική αθωότητα. Και όποτε νιώθω έτσι ένα από τα πρώτα πράγματα που έρχεται στο μυαλό μου είναι η κρέμα της μαμάς μου, η αγαπημένη μου γεύση, που την απολαμβάνω από τότε που
ήμουν μωρό και τώρα πια την τρώνε τα παιδιά μου, πανηγυρίζοντας μάλιστα όποτε την φτιάχνω. Η κρέμα της μαμάς μου δεν είναι τίποτα άλλο από την τσέχικη krupice, μια κρέμα που αποτελ...
 

Διαβάστε τη συνταγή στο: http://xaroumenos-taxidioths.blogspot.gr


SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.