Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Παγωτό με πραγματική σοκολάτα

Written By Unknown on Παρασκευή 4 Αυγούστου 2017 | Αυγούστου 04, 2017

Παγωτό με πραγματική σοκολάτα - by https://syntages-faghtwn.blogspot.gr
Από το: Il laboratorio di mm_skg
Οταν ρωτάω τους άντρες μου τι γεύση παγωτό θέλουν να φτιάξω, 99% η απάντηση είναι "σοκολάτα"! Κι εγώ είμαι λάτρης της σοκολάτας και η προσπάθεια μου επικεντρώθηκε στο να φτιάξω ένα παγωτό με φούλ σοκολατένια γεύση και ωραία βελούδινη υφή. Αυτό το παγωτό
έχει γίνει το αγαπημένο μας, και το έχω φτιάξει ήδη αρκετές φορές το φετεινό καλοκαίρι! Κόψτε την κουβερτούρα σε μικρά κομματάκια. Διαλύστε το κακάο στο γάλα, και βάλτε το μίγμα να βράσει για 3 λεπτά. Χτυπήστε τους κρόκους των αυγών με την...

Διαβάστε όλη τη συνταγή στο: https://illaboratoriodimmskg.blogspot.gr



SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.