Από το: Θα σε κάνω Μαγείρισσα!
Τα λατρεύω!!! Μου ξυπνούν παιδικές αναμνήσεις!!! Δεν υπήρχε περίπτωση σαν παιδί...να αντισταθώ σε ένα τέτοιο κέρασμα! Πρώτη μούρη και στο ψιλικατζίδικο!!! Ήθελα δεν ήθελα...το μάτι μου έπεφτε εκεί!!! Με το που έπεσε στα χέρια μου η συνταγή...δεν έχασα λεπτό!!!
Το αποτέλεσμα?!?! Καταπληκτικό!!!
Διαβάστε τη συνταγή στο: http://www.thasekanomagirisa.gr
Τα λατρεύω!!! Μου ξυπνούν παιδικές αναμνήσεις!!! Δεν υπήρχε περίπτωση σαν παιδί...να αντισταθώ σε ένα τέτοιο κέρασμα! Πρώτη μούρη και στο ψιλικατζίδικο!!! Ήθελα δεν ήθελα...το μάτι μου έπεφτε εκεί!!! Με το που έπεσε στα χέρια μου η συνταγή...δεν έχασα λεπτό!!!
Το αποτέλεσμα?!?! Καταπληκτικό!!!
Διαβάστε τη συνταγή στο: http://www.thasekanomagirisa.gr