Από το: Της πείνας τα... καμώματα
Σ' ένα μπολάκι διαλύουμε τη μαγιά σε 100 ml γάλα. Σ' ένα κατσαρολάκι λιώνουμε το βούτυρο, ρίχνουμε το γάλα, τη ζάχαρη, το ξύσμα, το λικέρ και τα ζεσταίνουμε (δεν τα βράζουμε). Αποσύρουμε από τη φωτιά, ρίχνουμε μέσα τα αυγά, τη διαλυμμένη μαγιά, τη βανίλια, το μαχλέπι, το κακουλέ και χτυπάμε με το σύρμα. Σε κάδο από
επιτραπέζιο μίξερ-κουζινομηχανή ρίχνουμε το αλεύρι και το μείγμα που ετοιμάσαμε προηγουμένως. Χρησιμοποιούμε γάντζο για το ζύμωμα.
Διαβάστε τη συνταγή στο: https://syntageskamomata.blogspot.gr
Σ' ένα μπολάκι διαλύουμε τη μαγιά σε 100 ml γάλα. Σ' ένα κατσαρολάκι λιώνουμε το βούτυρο, ρίχνουμε το γάλα, τη ζάχαρη, το ξύσμα, το λικέρ και τα ζεσταίνουμε (δεν τα βράζουμε). Αποσύρουμε από τη φωτιά, ρίχνουμε μέσα τα αυγά, τη διαλυμμένη μαγιά, τη βανίλια, το μαχλέπι, το κακουλέ και χτυπάμε με το σύρμα. Σε κάδο από
επιτραπέζιο μίξερ-κουζινομηχανή ρίχνουμε το αλεύρι και το μείγμα που ετοιμάσαμε προηγουμένως. Χρησιμοποιούμε γάντζο για το ζύμωμα.
Διαβάστε τη συνταγή στο: https://syntageskamomata.blogspot.gr
