Από το: G & M - Χρώμα... Ελληνικό!
Θρυμματίζουμε τη μαγιά μέσα σ' ένα μπολ, ρίχνουμε 2 κουταλιές ζάχαρη, το γάλα χλιαρό και μία κούπα περίπου αλεύρι. Ανακατεύουμε πολύ καλά και το βάζουμε στους 50 βαθμούς Κελσίου για 20΄ περίπου για να φουσκώσει. Λιώνουμε το βούτυρο, χωρίς να κάψει, ρίχνουμε τη ζάχαρη. Στη
συνέχεια βράζουμε το γλυκάνισο με το μαχλέπι σ' ένα φλιτζανάκι του καφέ με νερό και αφού το σουρώσουμε, το ρίχνουμε μέσα στο βούτυρο με τη ζάχαρη. Κτυπάμε ελαφρά τ' αυγά και τα ρίχνουμε σιγά - σιγά ανακατεύοντας. Στη συνέχεια ρίχνουμε το αλεύρι, ...
Διαβάστε τη συνταγή στο: http://www.gandmclub.com
Θρυμματίζουμε τη μαγιά μέσα σ' ένα μπολ, ρίχνουμε 2 κουταλιές ζάχαρη, το γάλα χλιαρό και μία κούπα περίπου αλεύρι. Ανακατεύουμε πολύ καλά και το βάζουμε στους 50 βαθμούς Κελσίου για 20΄ περίπου για να φουσκώσει. Λιώνουμε το βούτυρο, χωρίς να κάψει, ρίχνουμε τη ζάχαρη. Στη
συνέχεια βράζουμε το γλυκάνισο με το μαχλέπι σ' ένα φλιτζανάκι του καφέ με νερό και αφού το σουρώσουμε, το ρίχνουμε μέσα στο βούτυρο με τη ζάχαρη. Κτυπάμε ελαφρά τ' αυγά και τα ρίχνουμε σιγά - σιγά ανακατεύοντας. Στη συνέχεια ρίχνουμε το αλεύρι, ...
Διαβάστε τη συνταγή στο: http://www.gandmclub.com
