Από το: Οι λιχουδιές της Μαριφάνης
Γεια σας και χαρά σας!!! Χθες είχα τη διάθεση μετά από καιρό να φτιάξω κάτι σε τυροπιτάκι. Το πρόβλημα είναι ότι μου'ρχονται τέτοιες διαθέσεις π ά ν τ α αργά το βράδυ και π ά ν τ α όταν δεν έχω όλα τα υλικά της συνταγής.... Αυτή τη φορά -για παράδειγμα δεν είχα γιαούρτι, δεν είχα
πολύ ελαιόλαδο, δεν είχα αρκετό τυρί, δεν είχα αυγό και γάλα να τα αλείψω και γενικά... "δεν"... "Τι είχες" θα αναρωτιέστε πολύ... "Είχα αυτοπεποίθηση και ένστικτο" είναι η απάντηση και ευτυχώς τα ακολούθησα...
Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: http://lixoudiesmarifanis.blogspot.gr
Γεια σας και χαρά σας!!! Χθες είχα τη διάθεση μετά από καιρό να φτιάξω κάτι σε τυροπιτάκι. Το πρόβλημα είναι ότι μου'ρχονται τέτοιες διαθέσεις π ά ν τ α αργά το βράδυ και π ά ν τ α όταν δεν έχω όλα τα υλικά της συνταγής.... Αυτή τη φορά -για παράδειγμα δεν είχα γιαούρτι, δεν είχα
πολύ ελαιόλαδο, δεν είχα αρκετό τυρί, δεν είχα αυγό και γάλα να τα αλείψω και γενικά... "δεν"... "Τι είχες" θα αναρωτιέστε πολύ... "Είχα αυτοπεποίθηση και ένστικτο" είναι η απάντηση και ευτυχώς τα ακολούθησα...
Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: http://lixoudiesmarifanis.blogspot.gr
