Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Πίτσα με αυγά

Written By Unknown on Κυριακή 2 Ιουλίου 2017 | Ιουλίου 02, 2017

Πίτσα με αυγά - by https://syntages-faghtwn.blogspot.gr
Από το: Η Απόλαυση Της Βρώσης
Τώρα θα μου πείτε...  «σιγά τα ωά» χαχαχαχα ε τι να κάνω κι εγώ! Είπα να φτιάξω πίτσα κι έριξα πάνω και από 2 αυγά!!! Μη φανταστείτε ότι η πίτσα μου είχε πολλά... τριμμένο gouda, ντοματούλα, λουκανικάκι ριγανάτο!!!! Και για το σημερινό μενού έχω να ευχαριστήσω τον

φίλου μου Στέλιο Σαββίδη από τον οποίο και προμηθεύτικα όλα τα υλικά εκτός της ντομάτας! Απλά πράγματα μα τόσο νόστιμα!!! Ναι αν αναρωτιέστε... έκανα αποχή για λίγο από τη διατροφή μου με τη σούπα... ε τι να κάνω κι εγώ... στην πίτσα δεν μπορώ να αντισταθώ!!!

Διαβάστε τη συνταγή στο: https://as-mageirepsoume.com


SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.