Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.
Home » , , , , » Γαρίδες, μύδια, καλαμαράκια και καβούρια πιλάφι

Γαρίδες, μύδια, καλαμαράκια και καβούρια πιλάφι

Written By Unknown on Σάββατο 29 Ιουλίου 2017 | Ιουλίου 29, 2017

Γαρίδες, μύδια, καλαμαράκια και καβούρια πιλάφι - by https://syntages-faghtwn.blogspot.gr
Από το: Αγαπημένες συνταγές
Η " Αχτίδα" μου με έπιασε να ...τσιμπάω μια δαγκάνα..μετά απο όσα έκανα νομίζω έχω το δικαίωμα! Η καινούργια μου πήλινη γάστρα φίλοι μου που την αγόρασα απο τη Βουλγαρία και την βρίσκω υπέροχη μέχρι τώρα. Έχω πολλά σχέδια για αυτή τη γάστρα και μάλιστα

σκέπτομαι να πάω να πάρω και τα άλλα 2 μεγέθη. Είχαμε μια φίλη σπίτι μας και θέλησα να τη περιποιηθώ όσο μπορούσα. Χθες έφτιαξα σ' αυτή τη γάστρα κόκκορα κρασάτο και όπως μου είπαν όλοι έγινε υπέροχος...

Διαβάστε τη συνταγή στο: http://www.agapimenes-sintages.gr


SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.