Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Ταραμοσαλάτα με Κρίθινα Παξιμάδια και Καρύδια

Written By Unknown on Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015 | Μαρτίου 11, 2015

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
Από το: Captain Cook
Το καταλάβατε ότι φτάσαμε 25η Μαρτίου την Δευτέρα ετσι? Γιατί ο καιρός εδώ μόνο Άνοιξη δεν θυμίζει! Χιονίζει κάθε μέρα, δεν έχει κρύο και ουτε χιονίζει πολύ αλλά βρε παιδάκι μου χιονίζει! Λένε ότι απο αύριο θα καλυτερεύσει ο καιρός και έτσι ελπίζω ότι κ εμείς μαζί με εσάς θα γιορτάσουμε το τριήμερο. Σήμερα λοιπόν σας έχω δυο σε μια συνταγές.
Φτιάχνω με τον ίδιο τρόπο την
σκορδαλιά μου και τον ταραμά μου, αντικαθιστώντας φυσικά τα υλικά για την κάθε μια συνταγή. Χρησιμοποιώ κρίθινο παξιμάδι για ντάκο και ωραία τραγανά καρύδια που εγώ συν...

Διαβάστε τη συνταγή στο: https://eri-captaincook.blogspot.ca



SHARE

About Unknown