Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Aυγά ποσέ σε θήκες muffins

Written By Unknown on Τετάρτη 30 Ιουλίου 2014 | Ιουλίου 30, 2014

Δεν προλαβαίνω, δεν προλαβαίνω!!! 
Έχω κάνει μόνο 5 μπάνια και ο Ιούλης φεύγει.
Έχω βάλει τις λιγότερες αναρτήσεις ever!!!! Δεν έχω πιεί καφέ με τις φίλες μου χαλαρά ...τι σκ.....ά καλοκαίρι είναι
αυτό????
Το μόνο που κάνω είναι δίαιτα ...ή μάλλον καλύτερα διατροφή.
Τα κιλά φεύγουν και είναι η πρώτη φορά από τις εκατομμύρια φορές που κάνω δίαιτα και δεν πεινάω, δεν νιώθω στέρηση και δεν ανυπομπνώ να φάω γλυκά!!!
Μάλλον κάτι αλλάζει εδώ πέρα μου φαίνεται!!!
Αλλάζουμε θέμα ...δεν μου αρέσουν τα αυγά ... καθόλου και με κανέναν τρόπο!!! Ελάχιστα τα τρώω ποσέ και αυτό μια φορά στις τόσες.

Διαβάστε τη συνταγή στο: Τα λιλά της Λίλας



SHARE

About Unknown