Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.
Home » , , , , , » Κλασσικό Κυριακάτικο: Αρωματικό τρυφερό κοκκινιστό με τηγανιτές πατατούλες ροδέλες

Κλασσικό Κυριακάτικο: Αρωματικό τρυφερό κοκκινιστό με τηγανιτές πατατούλες ροδέλες

Written By Unknown on Τετάρτη 29 Οκτωβρίου 2014 | Οκτωβρίου 29, 2014

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
Από το: Christie's PicNic
Όταν άρχισα να μαγειρεύω "σοβαρά", αντικαθιστώντας τη μητέρα μου στην κουζίνα, πολλά πολλά χρόνια πριν , νομίζω ήμουν γύρω στα 12-13, ξεκίνησα με το Κυριακάτικο φαγητό της οικογένειάς μας.
Ήταν μιά ευκαιρία να ασκήσω τη δική
μου δημιουργικότητα , παράλληλα με τη διάθεση να ξεκουράσω τη μαμά μου μιά φορά την εβδομάδα, αναλαμβάνοντας το μαγείρεμα. Η αλήθεια είναι πως τα φαγητά που μαγείρευα, ήταν μέσα στα πλαίσια της κλασσικής Ελληνικής Κουζίνας, με ελάχιστες αρχικά παρεμβάσεις , που όμως στο πέρασμα του χρόνου, πλήθαιναν επικίνδυνα!Η μαγειρική λοιπόν πραγματοποιούνταν με τις οδηγίες της μαμάς στην αρχή , που σιγά σιγά μειώνονταν ,μιάς και έχοντας μάθει τις βασικές τεχνικές, έβρισκαν χώρο οι δικοί μου αυτοσχεδιασμοί.

Διαβάστε τη συνταγή στο: christiespicnic.blogspot.gr



SHARE

About Unknown