Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Κέικ τρούφας

Written By Unknown on Τρίτη 11 Οκτωβρίου 2016 | Οκτωβρίου 11, 2016

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
Από το: Συνταγές της καρδιάς
Όποτε βλέπω μια συνταγή που δεν έχω δοκιμάσει, το πρώτο που θα κοιτάξω είναι τα υλικά της. Μετά από τόσα μαγειρέματα που έχω κάνει όλα αυτά τα χρόνια, μπορώ να πω με … περηφάνια ότι και μόνο από τα υλικά, μπορώ να καταλάβω αν ένα φαγάκι ή γλυκό είναι πετυχημένο ή όχι.

Ποτέ δεν αφήνω να με επηρεάσει μια φωτογραφία, έχει τύχει να δω εντυπωσιακές φωτογραφίες που το αποτέλεσμα κάθε άλλο παρά νόστιμο ήταν. Έτσι όταν η φίλη μου η Ανθή μου έδωσε την συνταγή της για το περίφημό της κέικ τρούφας, κάτι δεν μου κόλλαγε στα υλικά. Το αλεύρι μου φαινόταν λίγο, η ποσότητα της τρούφας μου φαινόταν υπερβολική, τα στερεά υλικά μου φαίνονταν λίγα σε σχέση με τα υγρά, γενικά ήταν ένα κέικ που σίγουρα θα προσπερνούσα, αν δεν ήξερα ότι είναι συνταγή της Ανθής, που όπως σας έχω...

Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: http://syntageskardias.blogspot.gr


SHARE

About Unknown