Από το: Νόστιμες συνταγές της Γωγώς
Βάζουμε το γάλα µε τη ζάχαρη σε κατσαρόλα να ζεσταθεί. Σε μπολ ρίχνουμε τα αυγά και τους κρόκους και τα χτυπάμε. Βάζουμε το ψιλό και το χοντρό σιμιγδάλι σ’ αυτά και ανακατεύουμε µε σύρμα. Προσθέτουμε τις βανίλιες. Παίρνουμε λίγο ζεστό γάλα (2 φλ. τσαγιού) και το ρίχνουμε
στο μείγμα αυγών ανακατεύοντας, να ζεσταθούν λίγο τα αυγά Όλο μαζί το ρίχνουμε στην κατσαρόλα µε το γάλα και ανακατεύουμε λίγα λεπτά μέχρι να δέσει η κρέμα.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: http://nostimessyntagesthsgwgws.blogspot.gr
Βάζουμε το γάλα µε τη ζάχαρη σε κατσαρόλα να ζεσταθεί. Σε μπολ ρίχνουμε τα αυγά και τους κρόκους και τα χτυπάμε. Βάζουμε το ψιλό και το χοντρό σιμιγδάλι σ’ αυτά και ανακατεύουμε µε σύρμα. Προσθέτουμε τις βανίλιες. Παίρνουμε λίγο ζεστό γάλα (2 φλ. τσαγιού) και το ρίχνουμε
στο μείγμα αυγών ανακατεύοντας, να ζεσταθούν λίγο τα αυγά Όλο μαζί το ρίχνουμε στην κατσαρόλα µε το γάλα και ανακατεύουμε λίγα λεπτά μέχρι να δέσει η κρέμα.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: http://nostimessyntagesthsgwgws.blogspot.gr