Από το: Τα λιλά της Λίλας
Σήμερα σας έχω μια ιδέα για εορταστική σαλάτα που χωρίς πολλά έξοδα θα στολίσει το χριστουγεννιάτικο τραπέζι μας. Κόβουμε το μπρόκολο σε μικρά μπουκετάκια αφαιρούμε τα κοτσανάκια και το ρίχνουμε σε αλατισμένο νερό που βράζει. Αφήνουμε να βράσει για 5-10 λεπτά προσέχοντας να μην μας παραβράσει. Κόβουμε με κουπ πατ αστεράκια από την κίτρινη πιπεριά, 1
μεγάλο και όσα μικρά μας βγουν. Αν τα ντοματίνια είναι μεγάλα τα κόβουμε στη μέση. Βάζουμε τα λαχανικά σε μπολ, τα αλατίζουμε και τους ρίχνουμε τη βινεγκρέτ. Τα ανακατεύουμε απαλά και τα αφήνουμε να μαριναριστούν για καμιά ωρίτσα.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: http://lilaspurplethoughts.blogspot.gr
Σήμερα σας έχω μια ιδέα για εορταστική σαλάτα που χωρίς πολλά έξοδα θα στολίσει το χριστουγεννιάτικο τραπέζι μας. Κόβουμε το μπρόκολο σε μικρά μπουκετάκια αφαιρούμε τα κοτσανάκια και το ρίχνουμε σε αλατισμένο νερό που βράζει. Αφήνουμε να βράσει για 5-10 λεπτά προσέχοντας να μην μας παραβράσει. Κόβουμε με κουπ πατ αστεράκια από την κίτρινη πιπεριά, 1
μεγάλο και όσα μικρά μας βγουν. Αν τα ντοματίνια είναι μεγάλα τα κόβουμε στη μέση. Βάζουμε τα λαχανικά σε μπολ, τα αλατίζουμε και τους ρίχνουμε τη βινεγκρέτ. Τα ανακατεύουμε απαλά και τα αφήνουμε να μαριναριστούν για καμιά ωρίτσα.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: http://lilaspurplethoughts.blogspot.gr
