Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Chakalaka (hello Africa!)

Written By Unknown on Τετάρτη 8 Μαρτίου 2017 | Μαρτίου 08, 2017

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
Από το: Lookcool...λεια γεύματα! 
Όταν ο άντρας μου μου είπε να βάλουμε συνδρομητική τηλεόραση δεν τρελάθηκα κιόλας, δεν πολυβλέπω γενικά (οι online σειρές να είναι καλά), οπότε δεν μου έκανε ούτε κρύο ούτε ζέστη. Μέχρι που βάλαμε τελικά και ανακάλυψα το κανάλι Food network! Πλέον το παρακολουθώ
καθημερινά, το έχω λατρέψει. Η πρώτη απο τις συνταγές που δοκίμασα ονομάζεται Chakalaka (τσάκαλάκα) και είναι αφρικάνικη. Είναι της Siba Mtongan, που είναι η  καινουρια αγαπημένη μου σεφ...

Διαβάστε τη συνταγή στο: https://lookcooliageumata.blogspot.gr


SHARE

About Unknown