Από το: Ζουζουνομαγειρέματα
Χρόνια πολλά στο Γιώργο στη Γεωργία και ιδιαίτερα Στον Δικό μου Γιώργο στον άντρα μου, με υγεία και ευτυχία!!! Δροσερό επιδόρπιο με ζελέ και γιαούρτι ότι πρέπει για τις ζεστές μέρες που πρόκειται να έρθουν….. Αν και έχουμε ακόμη κρύο, μου αρέσουν οι φράουλες και για τη γιορτή μας
αποφάσισα να κάνω και γλυκάκι αντί να το βάλω στα ποτήρια το έκανα με μπισκότα σαν τουρτίτσα!!! Λιώνουμε το ζελέ σε ένα μπολ με το ζεστό νερό και προσθέτουμε το κρύο ανακατεύουμε και το βάζουμε στο ψυγείο μέχρι να ετοιμάσουμε την κρέμα...
Διαβάστε τη συνταγή στο: http://zzcook.blogspot.gr
Χρόνια πολλά στο Γιώργο στη Γεωργία και ιδιαίτερα Στον Δικό μου Γιώργο στον άντρα μου, με υγεία και ευτυχία!!! Δροσερό επιδόρπιο με ζελέ και γιαούρτι ότι πρέπει για τις ζεστές μέρες που πρόκειται να έρθουν….. Αν και έχουμε ακόμη κρύο, μου αρέσουν οι φράουλες και για τη γιορτή μας
αποφάσισα να κάνω και γλυκάκι αντί να το βάλω στα ποτήρια το έκανα με μπισκότα σαν τουρτίτσα!!! Λιώνουμε το ζελέ σε ένα μπολ με το ζεστό νερό και προσθέτουμε το κρύο ανακατεύουμε και το βάζουμε στο ψυγείο μέχρι να ετοιμάσουμε την κρέμα...
Διαβάστε τη συνταγή στο: http://zzcook.blogspot.gr
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.