Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Smartbox έκπληξη: πένες φούρνου και τυροκροκέτες.

Written By Unknown on Τετάρτη 28 Ιουνίου 2017 | Ιουνίου 28, 2017

Smartbox έκπληξη: πένες φούρνου και τυροκροκέτες.  - by https://syntages-faghtwn.blogspot.gr
Από το: WonderFoodLand
Λατρεύω τους μεζέδες. Μου αρέσει η ποικιλία φαγητών στο τραπέζι μου, το τσιμπολόγημα, η ανάμειξη των γεύσεων. Μπορώ ώρες ατελείωτες να είμαι πάνω από ένα τραπέζι με μεζεδάκια, εναλλάσσοντας μπουκίτσες που τροφοδοτούν μπυροποσία ή κάποιο
ωραίο κρασί. Ίσως να φταίει το γεγονός ότι είμαι λιχούδα, ίσως πάλι να φταίει ότι τρώω απελπιστικά αργά κι ένα πιάτο-μερίδα ακριβώς μπροστά μου να με “αγχώνει”: η αίσθηση του ανθρώπου που κάνει το σέρβις πάνω από το κεφάλι μου...
 

Διαβάστε τη συνταγή στο: http://www.wonderfoodland.gr


SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.