Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Μανιταρόπιτα με κρέμα

Written By Unknown on Τρίτη 11 Ιουλίου 2017 | Ιουλίου 11, 2017

Μανιταρόπιτα με κρέμα - by https://syntages-faghtwn.blogspot.gr
Από το: Συνταγές της καρδιάς
Μιας και στα μανιτάρια έχω αδυναμία, ήταν φυσικό η μανιταρόπιτα να είναι μια από τις πιο αγαπημένες μου πίτες. Όσες φορές έτυχε να δοκιμάσω κάπου μανιταρόπιτα, έλεγα μέσα μου «καλή είναι, νόστιμη είναι, αλλά σαν της αδελφούλας μου δεν είναι». Και η αλήθεια είναι ότι η
αδελφούλα μου κάνει την πιο νόστιμη μανιταρόπιτα που έχω δοκιμάσει. Είναι η πίτα που της ζητάμε να μας ετοιμάσει σε όλα τα τραπέζια και τις οικογενειακές μαζώξεις μας. Φτιαγμένη από τα χεράκια μου αυτήν την φορά, μοιράζομαι μαζί σας την συνταγή τ...
 

Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: https://syntageskardias.blogspot.gr


SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.