Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Γαλλικό τοστ....a la grec!

Written By Unknown on Τρίτη 25 Ιουλίου 2017 | Ιουλίου 25, 2017

Γαλλικό τοστ....a la grec! - by https://syntages-faghtwn.blogspot.gr
Από το: as crisp as it gets
Έχω εκφράσει κατά καιρούς την αδυναμία μου στο τσουρέκι, στο μιλφεϊγ, στο προφιτερόλ,στα παγωτά του. Έτσι, προ ημερών, πουρνό πουρνό όπως είπαμε,  αφού έκανα 3 γύρους -επείγει να αυξηθούν, κε.Κωνσταντινίδη μου!- τζόγκινγκ, πήγα (με φόρμα ναι αλλά
τουλάχιστον εγώ έτρεχα!) πήρα το αγαπημένο μου τσουρέκι, γύρισα σπίτι κι έφταξα Γαλλικό τόστ... a la grec! Τα γαλλικά αυτά τοστ με τσουρέκι θα σας γίνουν πρωινή εμμονή. Τώρα που υπάρχει λίγος χρόνος για πρωινό με την οικογένεια, δοκιμάστε τα!
 

Διαβάστε τη συνταγή στο: https://ascrispasitgets.blogspot.gr


SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.