Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.
Home » , , » Γλυκόξινη, πικάντικη μαρμελάδα ντομάτας (chutney ντομάτας)

Γλυκόξινη, πικάντικη μαρμελάδα ντομάτας (chutney ντομάτας)

Written By Unknown on Τρίτη 17 Οκτωβρίου 2017 | Οκτωβρίου 17, 2017

Γλυκόξινη, πικάντικη μαρμελάδα ντομάτας (chutney ντομάτας) - by https://syntages-faghtwn.blogspot.gr
Από το: Κρήτη: γαστρονομικός περίπλους
Τι κάνει κανείς όταν έχει μια μεγαλούτσικη τσάντα γεμάτη με εξαιρετικής ποιότητας ντοματάκια βελανίδια; Η πρόκληση από τη φίλη που μου την έφερε συνοψίζεται στην εξής πρόταση «κάνε τα γλυκό και πες μου αν βρεις τρόπο να μη μυρίζει στο τέλος

ντοματίλα». Και δικό μου ζητούμενο αυτό. Όλες τις φορές που έχω φτιάξει γλυκό ντοματάκι μετά που φεύγει από το στόμα αφήνει μια άλλοτε ανεπαίσθητη άλλοτε έντονη γεύση ντομάτας. Και όχι μόνο το δικό μου. Και αγορασμένα βαζάκια έμειναν για...

Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: https://www.cretangastronomy.gr


SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.