Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.
Home » , , , » To ψωμί, το γιαούρτι κι εγώ...

To ψωμί, το γιαούρτι κι εγώ...

Written By Unknown on Τρίτη 7 Νοεμβρίου 2017 | Νοεμβρίου 07, 2017

To ψωμί, το γιαούρτι κι εγώ... - by https://syntages-faghtwn.blogspot.gr
Από το: Τante Kiki
Καλημέρα και καλή εβδομάδα! Το ψωμί κι εγώ μια ιστορία μακρόχρονης σχέσης και διαρκούς αγάπης που κονταροχτυπιέται και ταυτόχρονα αλληλοσυμπληρώνεται με την άλλη μεγάλη μου αγάπη τα... γαλακτοκομικά! Μεγάλωσα σε μια οικογένεια που τιμούσε ιδιαίτερα τούτα τα δύο προϊόντα! Πάντα, όσο θυμάμαι τον εαυτό μου από το τραπέζι μας το πρωί δεν έλειπε το γάλα, το μεσημέρι το τυρί και το ψωμί και το βράδυ το γιαούρτι. Ένα είδος ιεροτελεστίας, ωδή στη φύση με επίκεντρο το σιτάρι και το γάλα!


Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: https://tantekiki.blogspot.gr


SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.