Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Τανωμένος σορβάς

Written By Unknown on Κυριακή 26 Μαρτίου 2017 | Μαρτίου 26, 2017

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
Από το: H μάνα του ... λόχου 
Είναι μία σουπίτσα ιδιαίτερη, ελαφριά και πολύ χωνευτική για το στομάχι, ιδανική μετά από κραιπάλες και ξενύχτια. Ελκει την καταγωγή της από τον Πόντο και δεν την έχω κάνει ποτέ στον αντρούλη μου μέχρι τώρα παρότι είναι από τις αγαπημένες του, κάτι σαν απωθημένο από τα παιδικά του χρόνια.....   Κάπως δεν μου κόλλαγαν τα υλικά της στο μυαλό μου και δεν είχα ασχοληθεί
μέχρι τελευταία που είδα την πεθερά μου να την φτιάχνει ένα βράδυ.Στα μικρά μου δεν άρεσε, γιατί προφανώς τους ξένισε το γιαούρτι στη σούπα, μόνο ο ένας την έφαγε για να είμαι ειλικρινής. Εγ...

Διαβάστε τη συνταγή στο: https://epipantosepistitou-efik.blogspot.gr


SHARE

About Unknown