Από το: Insta_food
Σε μια πλαστική λεκάνη ρίχνουμε το ηλιέλαιο, το ξύδι και το αλεύρι και ανακατεύουμε με το μίξερ. Μετά βάζουμε και τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε για 5 λεπτά με το μίξερ. Αλείφουμε με βιτάμ μια θήκη για κέικ και ρίχνουμε μέσα το μείγμα. Ψήνουμε στους 180οC για μισή
ώρα σε προθερμασμένο φούρνο. Μόλις ψηθεί και αφού κρυώσει λίγο το βγάζουμε απο τη φόρμα. Το γλάσο το ετοιμάζουμε σε μπέν μαρί ή λιώνουμε στο φούρνο μικροκυμάτων την κουβερτούρα και ανακατεύουμε αφού προσθέσουμε τα υπόλοιπα υλικά.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: http://fetoula.blogspot.gr
Σε μια πλαστική λεκάνη ρίχνουμε το ηλιέλαιο, το ξύδι και το αλεύρι και ανακατεύουμε με το μίξερ. Μετά βάζουμε και τα υπόλοιπα υλικά και ανακατεύουμε για 5 λεπτά με το μίξερ. Αλείφουμε με βιτάμ μια θήκη για κέικ και ρίχνουμε μέσα το μείγμα. Ψήνουμε στους 180οC για μισή
ώρα σε προθερμασμένο φούρνο. Μόλις ψηθεί και αφού κρυώσει λίγο το βγάζουμε απο τη φόρμα. Το γλάσο το ετοιμάζουμε σε μπέν μαρί ή λιώνουμε στο φούρνο μικροκυμάτων την κουβερτούρα και ανακατεύουμε αφού προσθέσουμε τα υπόλοιπα υλικά.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: http://fetoula.blogspot.gr
