Από το: Κρήτη: γαστρονομικός περίπλους
Στην Κρήτη το έθιμο της γαλοπούλας τις γιορτές του Δωδεκαημέρου δεν είναι ξενόφερτο, το έχω ξαναγράψει. Μόνο που οι κρητικοί δεν τη γεμίζαμε πάντα! Σούπα την κάναμε και την κάνουμε το μεσημέρι των Χριστουγέννων, την παραμονή ή ανήμερα της Πρωτοχρονιάς. Υπέροχη
σούπα, με μπόλικα αυγά και λεμόνια. Να γίνει παχιά και βελούδινη μόνο με το αυγολέμονο! Πολύ καλύτερη από την κοτόσουπα, ίσως επειδή είναι μόνο μια φορά το χρόνο! Οι θηλυκές προτιμώνται, και είναι όντως πιο νόστιμες.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: http://www.cretangastronomy.gr
Στην Κρήτη το έθιμο της γαλοπούλας τις γιορτές του Δωδεκαημέρου δεν είναι ξενόφερτο, το έχω ξαναγράψει. Μόνο που οι κρητικοί δεν τη γεμίζαμε πάντα! Σούπα την κάναμε και την κάνουμε το μεσημέρι των Χριστουγέννων, την παραμονή ή ανήμερα της Πρωτοχρονιάς. Υπέροχη
σούπα, με μπόλικα αυγά και λεμόνια. Να γίνει παχιά και βελούδινη μόνο με το αυγολέμονο! Πολύ καλύτερη από την κοτόσουπα, ίσως επειδή είναι μόνο μια φορά το χρόνο! Οι θηλυκές προτιμώνται, και είναι όντως πιο νόστιμες.
Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: http://www.cretangastronomy.gr
