Από το: Il laboratorio di mm_skg
Η βασιλόπιτα της γιαγιάς Ανδρομάχης ήταν φυσικά η απαραίτητη παρουσία στο τραπέζι της Πρωτοχρονιάς. Φτιαγμένη μέσα σε ενα μεγάλο στρόγγυλο ταψί, καταλάμβανε, φουσκωτή και εντυπωσιακή το γιορτινό τραπέζι. Μόλις γύριζε ο χρόνος και αφού σβύναμε τα φώτα, ο πατέρας
μου αμίλητος, έβγαινε απο την πόρτα του σπιτιού, έπαιρνε την κανάτα με το νερό και μπαίνοντας στο σπίτι με το δεξί, έσπαγε το ρόδι. Το ρόδι ήταν απαραίτητο, παρ' όλο που κάθε χρόνο λέρωνε τον τοίχο στον διάδρομο (μερικές φορές πιτσιλούσε μέχρι και το ταβάνι!), ...
Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: https://illaboratoriodimmskg.blogspot.gr
Η βασιλόπιτα της γιαγιάς Ανδρομάχης ήταν φυσικά η απαραίτητη παρουσία στο τραπέζι της Πρωτοχρονιάς. Φτιαγμένη μέσα σε ενα μεγάλο στρόγγυλο ταψί, καταλάμβανε, φουσκωτή και εντυπωσιακή το γιορτινό τραπέζι. Μόλις γύριζε ο χρόνος και αφού σβύναμε τα φώτα, ο πατέρας
μου αμίλητος, έβγαινε απο την πόρτα του σπιτιού, έπαιρνε την κανάτα με το νερό και μπαίνοντας στο σπίτι με το δεξί, έσπαγε το ρόδι. Το ρόδι ήταν απαραίτητο, παρ' όλο που κάθε χρόνο λέρωνε τον τοίχο στον διάδρομο (μερικές φορές πιτσιλούσε μέχρι και το ταβάνι!), ...
Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: https://illaboratoriodimmskg.blogspot.gr
