Από το: ΚουζινοΣκαλίσματα
Ένα υπέροχο νηστίσιμο Χριστουγεννιάτικο γλυκάκι και όχι μόνο. Συνταγούλα της αγαπημένης μου φίλης από τη Θεσσαλονίκη Γιάννας. Τα φτιάχνω κάθε Χριστούγεννα χρόνια τώρα ανελλιπώς γιατί μας αρέσουν πάρα πολύ!!. Ανακατεύουμε όλα μαζί τα υλικά της ζύμης
και πλάθουμε μικρές μπαλίτσες. Αραδιάζουμε σε ταψί στρωμένο με λαδόκολλα. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο 160 βαθμούς αέρα για 20-25 λεπτά. Εν τω μεταξύ φτιάχνουμε το σιρόπι βράζοντας όλα μαζί τα υλικά για 5-7 λεπτά. Σιροπιάζουμε τα μ...
Διαβάστε τη συνταγή στο: http://kouzinoskalismata.blogspot.gr
Ένα υπέροχο νηστίσιμο Χριστουγεννιάτικο γλυκάκι και όχι μόνο. Συνταγούλα της αγαπημένης μου φίλης από τη Θεσσαλονίκη Γιάννας. Τα φτιάχνω κάθε Χριστούγεννα χρόνια τώρα ανελλιπώς γιατί μας αρέσουν πάρα πολύ!!. Ανακατεύουμε όλα μαζί τα υλικά της ζύμης
και πλάθουμε μικρές μπαλίτσες. Αραδιάζουμε σε ταψί στρωμένο με λαδόκολλα. Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο 160 βαθμούς αέρα για 20-25 λεπτά. Εν τω μεταξύ φτιάχνουμε το σιρόπι βράζοντας όλα μαζί τα υλικά για 5-7 λεπτά. Σιροπιάζουμε τα μ...
Διαβάστε τη συνταγή στο: http://kouzinoskalismata.blogspot.gr

0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου
Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.