Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Κολοκυθοτυρόπιτα ξεσκέπαστη

Written By Unknown on Κυριακή 14 Μαΐου 2017 | Μαΐου 14, 2017

Μοναδικές «Συνταγές φαγητών» και γλυκών, επιλεγμένες από τις κορυφαίες διαδικτυακές κουζίνες.
Από το: Κουζινο-therapy
Λόγω φόρτου εργασίας, έχω μέρες να γράψω στο blogάκι μου και μου φαίνεται πως το παραμέλησα κι αυτό κι εσάς μαζί... Μου λείψατε!!! Ανέλαβα βλέπετε να βοηθήσω σε μια βάπτιση και ένα πάρτυ γενεθλίων που είναι γι' αυτό το Σάββατο και δεν έχω πολύ χρόνο. Ετοιμάζω

πινιάτες και είμαι ανάμεσα σε χαρτόνια, γκοφρέ και κόλλες... Κάνω όμως ένα διαλειμματάκι να σας δώσω τη συνταγή από το σημερινό μας φαγάκι γιατί ήταν πάρα πολύ νόστιμο και γρήγορο και δεν μου ερχόταν καλά να μην το μοιραστώ μαζί σας...

Διαβάστε τη συνταγή στο: http://kouzinotherapy.blogspot.gr


SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.