Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.
Home » , , , , , » Σαλάτα Πλιγούρι με ψητά λαχανικά και κοτόπουλο

Σαλάτα Πλιγούρι με ψητά λαχανικά και κοτόπουλο

Written By Unknown on Πέμπτη 29 Ιουνίου 2017 | Ιουνίου 29, 2017

Σαλάτα Πλιγούρι με ψητά λαχανικά και κοτόπουλο  - by https://syntages-faghtwn.blogspot.gr
Από το: Cooking With Me
Γεια σας τι μου κάνετε !? Το ξέρω οτι χαθήκαμε λιγάκι, τι λιγάκι δηλαδή,  αρκετά, αλλά αλήθεια δεν φταίω εξολοκλήρου εγώ :P, μάλλον κάποιος με έχει καταραστεί γιατί αυτός ο μήνας ήταν σκέτη καταστροφή, αρχικά έβγαλα τον ώμο μου και το έχω το χέρι το ένα κουλό και δεύτερον (μην
γελάσετε) μου έπεσε νερό πάνω στο laptop οπότε πάει και αυτό, το μόνο καλό ήταν που επιτέλους πήρα καινούριο κινητό και πλέον μπορώ να βγάζω καλύτερες photo για...
 

Διαβάστε τη συνταγή στο: http://cookingwithgiorgos.blogspot.gr


SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.