Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Τυροζούλια τ΄αγαπημένα μας!!!

Written By Unknown on Τετάρτη 13 Ιουνίου 2018 | Ιουνίου 13, 2018

Τυροζούλια τ΄αγαπημένα μας!!! - by https://syntages-faghtwn.blogspot.gr
Από το: Κρητικά τραπεζώματα
Γεια σας φίλες-οι μου. Θυμάστε την σπιτικιά μυζήθρα που είχαμε φτιάξει? Σας είχα υποσχεθεί σε επόμενη ανάρτηση να φτιάξουμε το σπιτικό χωριάτικο τυροζούλι. Με τον ίδιο τρόπο που το έφτιαχνε η γιαγιά μου,φτιάχνεται  ακόμη σε όλα τα σπίτια του χωριού μου, και από του χωριανούς μου,  όπου κι αν βρίσκονται, αν, βέβαια έχουν την δυνατότητα να βρουν φρέσκο γάλα. Αγαπημένο,
πεντανόστιμο, εύκολο, παραδοσιακό, μέσα από τις παιδικές μου αναμνήσεις, από την παράδοσή μας όπως,  μεταφέρουμε καθετί από γενιά-σε γενιά. Βάζουμε το γάλα σε κατσαρόλα σε μέτρια φωτιά ανακατεύοντας συχνά για να μην μας τσουκνώσει...

Διαβάστε ολόκληρη τη συνταγή στο: https://cretatrapezomata.blogspot.gr


SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.