Enjoy cooking
Browse through over
50,000 tasty recipes.

Στραπατσάδα με ντομάτες και φέτα - Ντίνα Νικολάου

Written By Unknown on Δευτέρα 26 Ιουνίου 2017 | Ιουνίου 26, 2017

Στραπατσάδα με ντομάτες και φέτα - Ντίνα Νικολάου - by https://syntages-faghtwn.blogspot.gr
Από το: Αγαπημένες συνταγές
Κάθε φορά που φτιάχνω στραπατσάδα, το μυαλό μου πάει στη γιαγιά μου την Κωνσταντίνα. Αυτή ήταν που μας ετοίμαζε πρωινό τα καλοκαίρια, όταν η μαμά μας έλειπε στη δουλειά. Η σπεσιαλιτέ της ήταν και είναι (ακόμη και τώρα που είναι 84

ετών) η στραπατσάδα. Και μόνο στη σκέψη αυτού του φαγητού, γεμίζει η καρδιά μου καλοκαίρι, η ματιά μου χαμόγελο και η ψυχή μου γλύκα από το χάδι της γιαγιάς Κωνσταντίνας. Ξεφλουδίζω τις ντομάτες (βυθιζοντάς  τις για μερικά δευτερόλεπτα σε νερό που βράζει) και τις ψιλοκόβω. Τις βάζ...

Διαβάστε τη συνταγή στο: http://www.agapimenes-sintages.gr


SHARE

About Unknown

0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Αν σας άρεσε η συνταγή, προτείνετέ την και στους φίλους σας!
Αν συναντήσατε πρόβλημα με το σύνδεσμό της, ενημερώστε μας για να το ελέγξουμε, αφήνοντας ένα σχόλιο.